بسیاری از بازاریابان خود را پرسیدن همین سوال را پیدا کنید: باید من باشد مناقصه بر روی کلمات کلیدی من در حال حاضر برای ارگانیک مرتبه? اغلب پاسخ مثبت است، اما آن را مبتنی بر رقابت و کلمه کلیدی داده متفاوت است. گوگل پرداخت می شود و گزارش های آلی می تواند کمک به شناسایی فرصت های کلیدی با نام تجاری خود را سرمایه گذاری باید به افزایش قدرت دید و جستجو.
ما همواره در چه مورد استفاده قرارگرفته گزارش پرداخت و آلی در AdWords است شگفت زده. شاید آن است یکپارچگی مورد نیاز توسط گوگل برای همگام سازی گوگل ابزار وب مستر با AdWords برای داده های جستجو آلی به جمعیت کنار پرداخت. برای شرکت ها یا افراد عامل جستجو پرداخت و آلی به طور جداگانه، این ادغام همیشه یکی از طبیعی نیست. به ندرت جستجوگرها تیم صرف وقت در رابط AdWords واقعی کار--و آن نیست که تیم های جستجو پرداخت صرف زمان در گوگل ابزار وب مستر است که اغلب.
علیرغم این چالش بسیار بازاریابان جستجو ایجاد این انسجام به سرعت به بهره مندی از تمام اطلاعات جامع آن توصیه می کنیم.
گزارش پرداخت و آلی همه کلمات کلیدی که برداشت دریافت لیست و کلیک در گوگل. کلیدی در اینجا این است که قادر به ارزیابی مشتری تعامل (برداشت + مقررات گزارشات معاملات ارزی) با خود لیست تبلیغات جستجو در حال حاضر، وقتی که لیست آلی در حال حاضر، و زمانی که دو کانال ترکیب می شوند.
برنده سریع
یکی از فوری ترین بینش شما را از این گزارش می توانید کلمات کلیدی که برای دستیابی به بهترین عملکرد (مقررات گزارشات معاملات ارزی در این گزارش) از جستجو پرداخت و آلی هستند. به عنوان یک بازاریاب جستجو پرداخت شما قادر خواهید بود به شناسایی طولانی دم جستارها که آلی عملکرد بزرگ درآمد است و استراتژی پیشنهاد خود را به افزایش درآمده است.
برای بازاریابان جستجو آلی، شما بینش به شرایط است که شامل ارتباط بالاترین به جستجوگران نه فقط کسانی که با بیشترین حجم جستجو به دست آورید. این اجازه خواهد داد که شما را به بخش استفاده از کلمات کلیدی خود را در صورت تر تصفیه شده.
چگونه آن را می شکند مفروضات
یک سوال ما هنوز هم شنیدن به طور منظم از مشتریان است که آیا یا نه ما کلیک (اصلی و غیر اصلی) باید پرداخت برای زمانی که وب سایت خود را برای در حال حاضر بندی در سمت بالا.
پیش از این، ما به تکیه بر مطالعات جدا شده است که اثبات مورد نیاز را چگونه پرداخت و آلی در واقع کار با هم به ارائه بالابر افزایشی در عملکرد. اما با این گزارش پرداخت و آلی از گوگل، شما خود می توانید استفاده کنید و یا مشتری خود را داده به آنها چرا در مناقصه کلمات کلیدی آلی رتبه بالا حس می کند نشان می دهد.
تا به امروز، ما یافت نشد که حداقل برخی از کلمات کلیدی که ما ثابت کرده رتبه بندی بالا را شامل نمی شود همچنین با PPC پیشنهاد در شود باید.
]]>پس از یک زمستان بی رحمانه برای بسیاری از کشور آن را در نهایت است شروع به احساس بهار. گل، پرندگان غوغای هستند، گل هستند و افکار مصرف کنندگان همواره تبدیل شدن به وعده سرگرم کننده تابستان و ماجراجویی. برای بسیاری از این به این معنی سفر.
مقاطعه در کشت مثبت، مربوط به سفر شاخص های اقتصادی مانند میزان بیکاری پایین، پایین تر از آنها بوده است در سال و دلار قوی، قیمت گاز تا سال 2015 به یکی از بزرگ برای خانواده ها مصرف تعطیلات تابستانی شکل.
در واقع، با توجه به انتخاب هتل های بین المللیآمریکایی ها طرح به صرف هشت درصد بیشتر در مورد اوقات فراغت سفر امسال و پنج درصد بیشتر در هر سفر نسبت به سال گذشته.
برای بازاریابان دیجیتال، تمام این ترجمه به انفجار دیجیتال جستجو برای سفر. در واقع با توجه به eMarketer، ایالات متحده سفر دیجیتال فروش 153 میلیارد دلار بالا خواهد بود — تا تقریبا شش درصد از سال 2014. همراه سفر خواهد شد فروش بالا 36 میلیارد دلار.
این اعداد بزرگ و برنامه ریزی استراتژی جستجو دیجیتال خود را به منظور جذب بیشترین سهم این صرف فصلی ضروری است. شش نکته ضروری برای بازاریابان جستجو مطمئن شوید که برای مبارزات انتخاباتی سفر فصلی خود را بهترین می توان آنها را در اینجا:
جستجوهای مربوط به سفر در کلید دو بار در هر سال اوج: سفر برای تابستان و زمستان. گسترش اوج جستجو تابستان از ژوئن تا اوت و زمستان اوج جستجو از دسامبر از طریق ژانویه.
بر این اساس برنامه ریزی و مبارزات و بودجه آماده برای اتصال با اوقات فراغت مسافران که آنها برنامه ریزی، تحقیق و رزرو هر دو آنها تعطیلات تابستان و زمستان.
]]>